expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14 September, 2014

JATUH 60 KAKI KETIKA BERJALAN DALAM TIDUR


Seorang lelaki Ohio jatuh 60 kaki dari tebing ketika berjalan dalam tidur di dalam hutan negara di Kentucky, tetapi hanya mengalami cedera ringan, kata para pegawai semalam.

Ryan Campbell, 27, berkhemah dengan rakan-rakannya di bahagian utara Hutan Negara Daniel Boone apabila beliau terjunam ke bawah beberapa ela dalam curam ketika berjalan sewaktu tidur.

Pasukan kecemasan mengambil masa beberapa jam untuk  untuk menyelamatkannya.

"Dia mengalami trauma muka dan kesan melecet di kepala, tetapi perasaannya masih baik. Beliau menjawab arahan kami," kata John Mei, dengan unit carian dan menyelamat Wolfe County dan salah seorang yang pertama sekali berjaya menjejaki Campbell.

Campbell jatuh dalam belukar, yang telah menyelamatkan dia daripada mendapat kecederaan yang lebih serius atau membawa maut.

Skuad sukarelawan Wolfe County telah dipanggil untuk menyelamatkannya kerana pengalaman mereka menyelamatkan pejalan kaki dan pendaki dari tebing curam hutan. Hutan berhampiran Red River Gorge yang merupakan kawasan rekreasi, menarik beribu-ribu pelancong setiap tahun.

Mei berkata beliau telah menyelamatkan seseorang  yang jatuh 160 kaki dan terselamat dan yang jatuh 30 kaki tetapi meninggal dunia.

"Ia benar-benar bergantung kepada bagaimana anda terjatuh dan di atas apa anda terjatuh," kata Mei lagi.
RYAN CAMPBELL TERSELAMAT SETELAH JATUH KE BAWAH CURAM KETIKA BERJALAN DALAM TIDUR
RYAN KETIKA DISELAMATKAN SETELAH TERJATUH

No comments:

Post a Comment