expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23 September, 2014

WANITA DENGAN 3 PAYUDARA


Ini bukan khalayan atau gambar yang telah disunting,  tetapi anda benar-benar sedang melihat seorang wanita dengan tiga payudara.

Jasmine Tridevil mahu bekerja di syarikat televisyen dan dalam usaha untuk berbuat demikian dia telah menghabiskan $ 20,000 (RM 65090.00) untuk pembedahan bagi mendapatkan buah dada tambahan.

Usaha melakukannya bukan mudah bagi Jasmine kerana dia kata dia bertemu antara 50 dan 60 doktor tetapi tiada seorang pun daripada mereka mahu melakukannya kerana mereka tidak mahu melanggar kod etika.

Ia mengambil masa 2 tahun untuk menabung bagi pembedahan  tersebut tetapi ia kini telah  berjaya dilakukannya bersama dengan puting yang telah ditatu.

Dia memberitahu bahawa impiannya adalah deberi liputan eksklusif di MTV. Ibu dan adiknya tidak lagi mahu bercakap dengan Jasmine selepas pembedahan tersebut

"Saya membelanjakan setiap sen saya untuk pembedahan ini.  Seandainya segalanya tidak menjadi saya tetap akan menghadapinya," kata Jasmine.

Jasmine turut menafikan bahawa dia mengadakan payudara tambahan ini untuk menjadi terkenal dan kaya.

Jasmine menambah: "Saya melakukannya kerana saya mahu membuat diri saya tidak menarik kepada kaum lelaki. Saya tidak mahu berpacaran lagi,"

Walau bagaimanapun, akibat daripada tindakannya itu, ibu dan adiknya tidak lagi mahu bercakap dengannya manakala ayahnya pula malu dengan dirinya.

JASMINE MENAFIKAN MEMBENTUK PAYUDARA KETIGA UNTUK MENJADI TERKENAL
IBU DAN ADIKNYA KINI TIDAK LAGI MAHU BERCAKAP DENGAN JASMINE

No comments:

Post a Comment