expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14 December, 2014

KELEBIHAN GURU CANTIK


Tak hanya artis atau Miss World saja yang boleh memiliki paras cantik. Banyak wanita cantik yang berhasil membuktikan prestasinya di banyak bidang, mulai dari pembalap, gamer hingga atlet. 

Kali ini wanita-wanita cantik juga menghiasi dunia pendidikan. Kehadiran guru-guru cantik ini belakangan menjadi perbincangan, khususnya oleh para netizen. Berikut ini 3 guru tercantik di dunia yang sedang banyak dibicarakan:

1. Deng Yuanyuan
Netizen Negera China dihebohkan dengan beredarnya foto guru Biologi di sebuah sekolah menengah pertama di Jinlin City, kota terbesar kedua di Provinsi Jinlin. Guru cantik bernama Deng Yuanyuan ini diketahui telah mengajar sejak 2012 silam.

Namanya terkenal kerana foto-fotonya yang sedang mengajar di unggah oleh salah seorang muridnya. 

Poster tubuh Deng Yuanyuan yang menjulang tampak seperti model ini membuat muridnya tak ada yang mengantuk ketika di ajar. Bahkan, ketika ini banyak orang yang mengungkapkan keinginannya boleh kembali sekolah agar diajar guru cantik Deng Yuanyuan.

2. Hyun Sun
Hyun Sun merupakan salah satu guru (dosen) di salah satu universiti Korea Selatan.
Kecantikan dan keseksian tubuhnya membuatnya di cap sebagai guru tercantik dan terseksi di dunia. 

Namanya banyak dibicarakan netizen berkat foto-foto selife-nya yang seksi beredar di internet.



3. Lin Xuewei
Guru bahasa Inggeris asal China ini merupakan "pesaing" Deng Yuanyuan. Wanita cantik bernama Lin Xuewei ini diketahui mengajar di universiti Guangdong ini dikenal dengan Goddess Sister kerana kecantikan semula jadinya. 

Ramai yang mengatakan bahawa mahasiswa Foreign Students Business di universiti tersebut tak lagi ponteng mata pelajaran bahasa Inggeris kerana terpesona kecantikan Xuewei.

No comments:

Post a Comment