expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22 June, 2014

AWEK-AWEK PIALA DUNIA FIFA BRAZIL 2014

PENYOKONG ENGLAND 
Demam bola sepak Piala Dunia yang kini menyelubungi seluruh dunia kini semakin hangat. Setiap topik perbualan yang meniti di bibir peminat sukan mahupun di media sosial pastinya tidak lekang dari mmperkatakan mengenainya.

Seperti kebiasaan, pada setiap musim Piala Dunia, banyak sorotan menarik yang menjadi liputan pihak media. Antara yang mewarnai kehangatan Piala Dunia adalah jelitawan yang pasti mencuri tumpuan peminat bola sepak seluruh dunia. 

Kamera jurufoto di negara tuan rumah pastinya tidak akan pernah terlepas daripada merakamkan foto penyokong pasukan dan kaki bola wanita yang jelita.

Kejelitaan para peminat bola sepak ini berjaya meraih tumpuan dengan pelbagai jenis celoreng dan pakaian unik mereka sepanjang berada di kejohanan bola sepak paling berprestij itu.

Pada Piala Dunia FIFA edisi 2014 di Brazil tahun ini, beberapa keping foto peminat bola sepak wanita yang jelita telah terakam di lensa kamera.

Beberapa keping foto jelitawan Piala Dunia di Brazil yang masih berlangsung dengan meriahnya kini dipaparkan untuk tatapan kita semua.

PENYOKONG COLOMBIA
AWEK KEPADA MARIO PEMAIN BOLA SEPAK ITALY
PENYOKONG ARGENTINA
PENYOKONG BRAZIL

No comments:

Post a Comment