expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10 January, 2015

DAH DIBERI MENUMPANG, LAKUKAN SEKS PULA DENGAN ANJING ORANG!


Kata orang, buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali. Memang ada benarnya pepatah ini apabila berbuat baik sesama manusia.

Itulah yang berlaku pada seorang insan yang bermurah hati menawarkan tempat tinggal kepada seorang perempuan gelandangan namun akhirnya dia mendapati perempuan itu melakukan seks dengan anjingnya sendiri.

Dalam kejadian berkenaan, wanita berhati mulia itu telah didatangi oleh seorang perempuan di sebuah kedai di Selatan Oakland, Amerika Syarikat yang mengadu padanya bahawa dia telah kehilangan tempat tinggal dan sedang hamil 4 bulan .

Selepas mendengar tentang nasib malang perempuan gelandangan itu, si wanita yang baik ini mempelawanya untuk menumpang di rumahnya.

Dengan penuh keikhlasan, dia telah melayan tetamunya itu dengan baik di mana dia telah memasak makan malam, memberinya pakaian yang bersih dan juga tempat tidur.

Namun pada kira-kira pukul 03:00 pagi, pemilik rumah tersebut pergi ke tingkat bawah dan alangkah terkejutnya dia kerana mendapati perempuan gelandangan tadi sedang melakukan hubungan seks dengan anjing kepunyaannya.

Si wanita pemilik rumah yang terkejut dengan kejadian itu serta-merta meminta perempuan itu meninggalkan rumah.

Menurut laporan polis, perempuan gelandangn tersebut menjadi begitu marah hingga membaling sebuah 'dumbell' ke arah pintu kaca rumah berkenaan.

Perempuan tidak mengenang budi itu kemudiannya ditangkap dan menghadapi tuduhan melakukan hubungan seks dengan binatang, melakukan jenayah kerosakan  dan pencerobohan.

No comments:

Post a Comment