expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13 July, 2014

APABILA MAYAT TERTINGGAL ATAS JALAN


Melihat ribuan kereta dalam kesesakan trafik merupakan perkara biasa, namun bagaimana pula halnya dengan melihat mayat atas pengusung di atas jalan raya?

Kejadian ini berlaku apabila satu mayat di atas pengusung telah terkeluar daripada sebuah sebuah van mayat di Bucks County Pennsylvania apabila ia tergelongsor dari van itu disebabkan kerosakan pintu belakang.

Seorang pengguna jalan raya, Jerry Bradley yang menyaksikan mayat yang terkeluar daripada van itu memberhentikan kereta dan mengambil gambar. Dia kemudiannya menolak pengusung beroda itu ke tempat letak kereta yang berhampiran di mana van mayat itu berhenti.

Jerry memberitahu pada mulanya apabila dia melihat mayat atas pengusung itu, dia menyangkakan ianya adalah satu jenaka dan seseorang hanya bergurau untuk mengenakan sesiapa.

"Ia adalah perkara yang paling pelik yang pernah saya lihat," kata Jerry

Jurucakap Bucks County yang mengulas mengenai kejadian itu berkata, "Pejabat Rumah Mayat Daerah Bucks County memohon maaf atas insiden yang berlaku itu dan akan mengambil langkah berhati-hati bagi memastikan ia tidak akan berulang lagi pada masa akan datang,"

No comments:

Post a Comment