expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23 July, 2014

VIDEO PASANGAN DITANGKAP LAKUKAN SEKS DI PANTAI DISAKSIKAN ORANG AWAM



Rasanya baru semalam kami menayangkan kisah program realiti yang menampilkan para peserta berbogel, kini terdapat satu lagi bukti yang menunjukkan bahawa dunia barat semakin tidak bermoral dan berubah menjadi tidak bertamadun.  
Di Florida, sepasang kekasih telah ditangkap kerana melakukan seks di tepi pantai. Aksi hangat pasangan ini telah menjadi tontonan percuma semua yang berada di pantai dan berjaya dirakam oleh seorang wanita berusia.

Pasangan tersebut, Jose "Benny" Caballero dan Elissa Alvarez yang tidak dapat menahan keinginan antara satu sama lain ketika mandi di pantai Cortez, Bradenton, telah melakukan hubungan seks dalam keadaan hanya bertuala. 
Perbuatan mereka itu yang menjadi tontonan umum di pantai tersebut turut disaksikan seorang wanita berusia yang datang ke situ dengan cucunya.
Wanita yang nyata tidak berpuas hati dengan tidakan tersebut tidak terus menelefon polis atau cuba menghalang mereka sebaliknya dia telah merakam perbuatan pasangan berkenaan.

"Pasangan itu terus melakukannya selama kira-kira 25 minit. Selepas itu, mereka pergi berenang bersama dan kemudiannya tidur sebentar di pantai," kata wanita yang berjaya merakam video tersebut.

"Mereka kelihatan tidur di situ selama berjam-jam, Pada mulanya,kami fikir mereka telah mati, tetapi apabila mereka bangun, mereka saling berpelukan seketika dan kemudiannya mula melakukannya lagi," tambah wanita itu

Polis akhirnya dipanggil, tetapi sebelum itu saksi yang berada di tempat kejadian sekali lagi mendapat tontonan seks percuma yang berterusan selama kira-kira setengah jam. Mereka berdua kini telah ditangkap dan didakwa atas tuduhan tingkah laku lucah.

No comments:

Post a Comment