expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26 September, 2014

EKSPERIMEN SOSIAL INI MEMBUKTIKAN LELAKI SANGAT MEMENTINGKAN PARAS RUPA BERBANDING WANITA


Lelaki ternyata, benar-benar mementingkan rupa paras yang jelita dan penampilan berbanding sifat dalaman seseorang wanita.

Ini adalah kesimpulan daripada satu eksperimen sosial di YouTube di mana seorang wanita berambut perang yang langsing bernama Sara mengatur temujanji atau date  dengan beberapa lelaki dalam satu eksperimen 'Tinder Date'

Dalam profil di laman sosialnya, Sara telah menampilkan dirinya sebenar yang langsing dengan salah satu gambar di pantai berbikini. Lihat saja dirinya yang sebenar, nyata seksi dan menggoda.



Tetapi apabila dia hadir untuk date tersebut, dia sama sekali ditampilkan berbeza. Sara memakai pakaian lemak sebagai sebahagian daripada eksperimen oleh YouTubers Simple Pickup, iaitu satu kumpulan yang mahu membuktikan reaksi sosial manusia, dalam hal ini golongan lelaki. 

Saksikan video di bawah ini:



Seperti diduga, kebanyakan lelaki yang hadir untuk temu janji tersebut nyata menunjukkan kekecewaan, namun lebih mengejutkan kebanyakannya bersikap biadap.

Kebanyakan perbualan bermula sedikit sopan dengan ayat; "Awak kelihatan berbeza sedikit daripada gambar awak," Tetapi ia tidak lama selepas itu ia semakin menjadi kurang sopan.

Salah seorang dari mereka bertanya; "Adakah awak hamil?" Manakala seorang lagi membuat kenyataan bahawa pastinya wanita itu suka makan.

Tidak beberapa lama kemudian, kebanyakan mereka meninggalkannya, malah salah seorang sanggup berbohong untuk ke bilik air' namun tidak kembali lagi.

Hanya seorang lelaki yang sanggup tunggu ke akhirnya (walaupun dia juga tidak begitu sopan) dan upahnya adalah pendedahan oleh wanita itu sendiri tentang eksperimen tersebut.

Kumpulan yang sama melakukan percubaan yang sama dengan seorang lelaki dalam saman FAT tarikh dengan wanita pada rabuk mengatur - dan hasilnya agak berbeza.

Mari kita saksikan video temu janji mereka dan bandingkan para wanita ini berbanding lelaki-lelaki sebelum ini:



Kebanyakan wanita masih mampu bertahan walaupun agak terkejut dengan rupa teman date mereka yang berbeza.

Wanita-wanita ini masih mampu berbual dan bergurau serta memberi respon yang baik kepada lelaki berkenaan. 

Ini sekaligus membuktikan bahawa wanita kurang memandang fizikal dan luaran semata-mata berbanding lelaki.

No comments:

Post a Comment