expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11 September, 2014

OBSESI PATUNG HIDUP PENUHI RUANG RUMAH


MARILYN DAN ANAK-NAK PATUNG YANG MENJADI OBSESINYA
Seorang wanita yang terlalu obses dengan anak patung telah memenuhi setiap bilik di rumahnya dengan pelbagai jenis boneka berkenaan.

Marilyn Mansfield, 36, telah menghabiskan puluhan ribu dolar untuk koleksi anak patungnya yang sangat hidup.

Dia menjaga mereka seolah-olah mereka adalah anak-anaknya sendiri dan selalu dapat dilihat bersiar-siar di New York bersama bayi patungnya.

Dia berkata: "Saya gemar berjalan-jalan dengan kereta sorong bayi ketika anak-anak saya masih kecil, namun mereka tidak lagi muat di dalam kereta sorong bayi, jadi saya menggantikannya dengan anak patung," kata Marilyn.

Anak patung boleh menjadi terapi bagi sesetengah orang dan ia boleh memberi manfaat selagi anda tidak kehilangan hubungan dengan dunia realiti.

Koleksi anak patung Marilyn ini mengambil alih kebanyakan ruang di rumahnya di Staten Island, di mana dia tinggal bersama dengan suaminya Zoth, 40 serta anak-anaknya Damien, 10 dan Skylar, 15.

Lebih menarik lagi, dia membuat sendiri patung-patungnya di rumah beliau, dan telah menggunakan rambut anaknya untuk salah satu anak patung miliknya itu.

Marilyn berkata: "Salah satu anak patung kegemaran saya adalah Davina Star - Saya membuat rambutnya dengan rambut anak saya," kata Marilyn.

"Kami biasanya menggunakan bulu kambing untuk patung bayi, tetapi saya memutuskan untuk menggunakan rambut anak saya supaya dia terasa lebih seperti keluarga," katanya lagi.

SETIAP BILIK DI RUMAHNYA DIPENUHI ANAK PATUNG
MARILYN MEMBUAT SENDIRI ANAK PATUNG MENGIKUT KEHENDAKNYA

No comments:

Post a Comment