expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

06 January, 2015

LELAKI LAKUKAN SEKS DENGAN KAMBING AKUI PERNAH 10 KALI 'BERSAMA' BINATANG


Seorang lelaki yang ditangkap kerana mengadakan hubungan seks dengan seekor kambing mengakui kepada pihak polis bahawa dia telah 'melakukannya' bersama haiwan sekurang-kurangnya 10 kali sebelum ini.

Polis di Jigawa State, Nigeria, berkata mereka menahan seorang lelaki kerana didakwa melakukan seks dengan seekor binatang di kawasan Dutse.

Malam Kamisu, 20 pada mulanya ditangkap oleh ketua kampung dan diserahkan kepada pihak polis. Kamisu, yang dikatakan pemilik kambing berkenaan turut memberitahu bahawa ia bukanlah kali pertama dia mengadakan hubungan seks dengan haiwan di dalam belukar.

Laman web NahUsabi melaporkan bahawa Kamisu mengakui kepada para pegawai yang dia lebih suka melakukan hubungan seks dengan binatang berbanding wanita, kerana baginya haiwan dapat memenuhi keinginan seksualnya.

Malah, dia tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan mana-mana wanita di tempat tinggalnya. Polis berkata, dia bagaimanapun memberitahu mereka bahawa dia kesal dengan tindakannya itu kerana dia tahu ia adalah satu kesalahan dalam masyarakat dan melanggar peraturan Islam.

Ketua mahkamah majistret Dutse mengarahkan agar Kamisu dikenakan tahanan reman dalam penjara selama 2 minggu.

Apa yang menghairankan, hakim Auwalu Sani Balago berkata tertuduh tidak mengaku bahawa dia melakukan perbuatan itu tetapi mahkamah meremannya untuk membolehkan polis membuat siasatan lanjut.

Tapak berita menggunakan gambar pelik seorang lelaki dan seekor kambing, fikir tidak perlu tertuduh, namun kata-kata seperti seks dan seks ditapis.

MALAM KAMISU LEBIH BERNAFSU DENGAN HAIWAN

No comments:

Post a Comment